Hodnocení firmy Komerční banka, a.s.

*
*
*
*
*
7 hodnocení
an.prazak
27.2.2018
*
*
*
*
*

Dobrý den, Bohužel jsem další klient žijiíci v zahraničí, který má s touto bankou negativní zkušenosti. Řekla bych, je to nejhorší banka, kterou jsem kdy měla a to jsem jich za dobu svého pobytu mimo ČR vyzkoušela víc v různých zemích. Jednání této banky je velmi neprofesionální až hrubé. Není zde žádná úcta ke klientovi. Měla jsem u nich dlouhodobě účet, který jsem posledních pár měsíců moc nepoúžívala. Jen díky poplatkům jsem se dostala do mínusu. Banka vše řešila tak, že ačkoliv věděli, že žiji v zahraničí zaslali mi dopis, i když mají moji emailovou adresu. Ve zkratce díky špatné komunikaci, byl sice účet dorovnán (musím dodat, že se směsnou částkou v mínusu), ale zároveň mi ho bez jakéhokoliv varování či komunikací přímo se mnou zrušili účet!! Nemůžu tomu uvěřit, jak je něco takového vůbec možné?! TUTO BANKU NEDOPORUČUJI ŽÁDNÝCH CESTOVATELŮM, MLADÝM LIDEM a ani lidem co OČEKÁVAJÍ od své banky RESPEKT ke klientovi. Najděte raději banku na kterou se můžete spolehnout.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
KP
20.2.2018
*
*
*
*
*

Využívám studentský G2.2 účet. S KB jsem byla spokojená do té doby, než jsem vycestovala do zahraničí. Tento účet my vyhovoval a vše fungovalo. Problém je v tom, že u KB se musí vše řešit odobně. Jelikož jsem 6 měsíců mimo ČR, tak to není možné. Dokonce neuznávají ani plnou moc, takže to za mě nemůže vyřídit někdo jiný. Přijde mi směšné, že některé záležitosti, jako např. navýšení limitu kreditní karty, je možné po telefonu (po ověření pár základních údajů), ale úředně ověřená plná moc není dostačující. Tímto mě KB dost sklama.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
LL
3.2.2018
*
*
*
*
*

Komercni banka je nejhorsi banka se kterou jsem se setkala. Ziji v zahranici a nechala jsem si v cechach ucet, ktery kdyz sem ho zakladala, byl zadarmo. Komercni banka mi najednou zacala strhavat penize za pojisteni se ktery jsem nikdy nebyla obeznamena a ted na me vymaha penize za neplneni pozadavku. Kdyz se banku snazim kontaktovat emailem tak mi tvrdi ze to jde zrusit az za rok. V zahranici vas nestrhavaj banky za nic, za drzeni uctu, za vybiranim penez a ktomu je to bezbecne ze zadne pojisteni ani nepotrebujete!! Bohuzel mi pripada ze KB obira lidi Jen o penize ktere by naopak Mela pomahat chranit!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
jara.proko
1.2.2018
*
*
*
*
*

moje zkušenost s Komerční Bankou je taková, bohužel se mi stalo to že jsem ne svojí blbostí dostala exekuci na účet, chtěla jsem po bance vyplatit dvojnásobek životního minima, což banka 1x za půl roku udělat musí!! po podání žádost má KB na výplatu 3 dny 1 dnem se počítá už den poddání ! po odchodu z banky se mi po 2 hodinách dlužná částka na účtěš zvýší o částku 6845,- druhý den po dotazu poradce mi není schopen odpovědět jestli se to vůbec stihne do 3 dnů. a částku neví, přitom já ji na mobilním učtu vidím.... KB banka je nejhorší co znám, nikdy nic s nima už společného mít nechci, až se tento problém dořeší, UKONČUJI U nich účet.... Přístup zaměstnanců ke klientum hnus, ani se ani se na tebe pořádně nepodívají o službách banky nic neví atd, NEDORUČUJI

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
lesnalen
14.12.2017
*
*
*
*
*

Hodnotim zapornymi hviezdickami. Poradkyna z pobocky v Prahe je nekompetentna a neprijemna. Nevie sprovoznit aplikaciu Moje banka, nevie ako sa rusit ucet a nevie, ze ma nechat IB pocas vypovednej lehoty funkcne. Musela som kvoli nej opakovane osobne niekolkokrat chodit do banky aby sme vyriesili uplne banality, ziadne zlozitosti. Horsiu sluzbu som nezazila ani v Afrike.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Jitka z okresu Trutnov
19.6.2017
*
*
*
*
*

Dobrý den, bylo mi doporučeno stát se klientem KB. A tak jsem si šla do pobočky v Trutnově založit běžný účet, kde bych si dávala jen nepravidelně peníze. Jaké bylo mé rozčarování, když se hned při adrese trvalého pobytu dle OP, zapsala do systému cca 10roků stará adresa. Prý byla v systému z dřívější půjčky. Ale pak na co dávám k ověření totožnosti dva doklady? OP a řidičský průkaz. Dobrá jdeme dál. Doma, při přihlášení do internetového bankovnictví a po stažení certifikátu, se neukázalo nic. Žádný účet nemám. Toto jsem si nezávisle nechala ověřit u dvou klientů KB, zda nedělám chybu. Pak jsem se zase vydala do Trutnova. Nejdříve se bránili, že chyba je na mé straně. Ale já se nedala. Nakonec uznali chybu při zadávání a omluvili se. VÍTEJTE V KB !

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
bartonicek
7.2.2017
*
*
*
*
*

potreboval jsem prevezt castku ze sveho uctu v cizine na svuj ucet u komercni banky. Pouzil jsem informace z prevodu r. 2010. Urednice v bance mela problem prevod provest a rekla mi, at kontaktuji KB, protoze udaje z r. 2010 pocitac rejected. Poslal jsem E-mail do KB, (Praha je o 9 hodin napred) a rano jsem mel odpoved. Udaje jsem dal urednici v bance, ktera provedla uspesne (alespon doufam) prevod. Jsem velice spokojen s podporou o klienty, odpoved na muj dotaz prisla okamzite a obsahovala veskere potrebne udaje.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Na příkopě 969/33
  • Hlavní město Praha - Staré Město
  • 110 00
  • Vedle Prašné brány, Obecního domu a ČNB
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 9:0018:00
  • Út 9:0017:00
  • St 9:0018:00
  • Čt 9:0017:00
  • 9:0017:00
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce